Reisgids Noordwesten USA

Welkom op ons Reislog!

Hallo en welkom opons reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die we gaanmaken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We zien je graag terug opons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je metons meereist!

Groetjes,

Rene, Ellen en Jaydin

Reacties

Reacties

Coby

Ha Ellen, wat geweldig om op deze manier van je te horen. Natuurlijk vind ik het leuk om je reis mee te maken, voor het eerst uk erbij!! Hij is alweer haast jarig!! Hoe gaat het met je? Als je uitzicht hebt op zo'n reis, voel je je gelijk een stuk prettiger, of niet? tot mails, liefs, Coby

Leonie

He Ellen,

Wat ziet je schema er gaaf uit!!
Klinkt goed hoor!

Geniet lekker van de voorpret!

Knuffel, Leonie

marry

wow, en toch gelukt, helemaal te gek. Wij volgen jullie op de voet. Nou ja bij wijze van spreken dan maar. liefs marry

Ineke (AA forum)

Wat een mooie reis gaan jullie maken naar mijn favoriete staat (ik ben er al heel wat keer geweest).
Fijn dat jullie nu toch een rechtstreekse vlucht hebben. Ik vloog vorig jaar oktober voor het eerst rechtstreeks naar Portland, ideaal (zie http://www.inekevakantie.web-log.nl/)

Ik ga jullie reisverslag dan ook zeker volgen. Alvast veel reisplezier,

Marianne en Stef

Het is nog even wachten voordat jullie de reis beginnen maar wij vinden het heel leuk om,als het straks zover is,jullie te volgen en jullie reis verhalen te lezen.veel plezier met de voorbereiding.Groet

Peter

Ik volg jullie op de voet

henny en ron

hallo ellen ben het nu aan het bekijken wat geweldig zeg , leuk dat jullie het zo hebben gedaan ,zo gaan we ook en beetje op vacantie .naar amerika geweldig hoor leuk gedaan henny en ron

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!